Meediakoolitus

Aeg: 25. November
Koht: Tallinn
Osalejad: Hemofiilia kõneisikud ca 10 inimest


Meediakoolituse olemus:

Meediatreening on teoreetiline ja praktiline ettevalmistus ajakirjandusloogika mõistmiseks ning erinevate meediakanalite ajakirjanikega suhtlemiseks. Meediatreeningu eesmärk on aidata kaasa organisatsiooni maine kujundamisele ja edukale arengule läbi efektiivse meediasuhtluse ja oskuse orienteeruda Eesti meediamaastikul. Koolitus annab võimaluse omandada süstemaatilisi teadmisi meediasuhtluse põhimõtetest ja saadud juhiste põhjal meediaga suhtlemise ja esinemise oskust ka iseseisvalt edasi arendada.

Päevakava:


Kl 11-12.30 „Suhtlemine meedias ja meediaga“

• Efektiivse kommunikatsiooni põhimõtted
• Ajakirjanduse roll ühiskonnas
• Meedia olemus
• Meedia tööstiili iseloomustus
• Meediasuhtluse lähtekohad
• Ajakirjandusliku huvi kriteeriumid ehk kuidas jõuda meediasse
• Pressiteate koostamise põhimõtted

Loengu läbiviijaks on LHConcepti juhtivkonsultant Aive Hiiepuu.

Aive Hiiepuu

Aive on omab ligi kümneaastast praktilist meediasuhtluskogemust ja on arvukalt läbi viinud vastavaid koolitusi. Ta on nõustanud erinevaid era-, avaliku- ja mittetulundussektori organisatsioone – tema klientide hulgas on nii rahvusvahelisi kui ka kohalikke ettevõtteid.
Lisaks on Aive on läbi viinud meediasuhtluse, teenindus- ja kommunikatsioonialaseid kursuseid EBS Juhtimiskoolituse Keskuses ning töötanud sealsamas välja Turunduse ja Kommunikatsiooni arenguprogrammid.
Ta on lõpetanud Tallinna Ülikooli filoloogia teaduskonna, Eesti Diplomaatide Kooli ning omandanud teadmisi rahvusvaheliste suhete ja Euroopa uuringute magistriõppe raames. Aive on tegev Tallinna Konverentside Nõukojas ning juhib Eesti Suhtekorraldajate Liidu (EPRA) tööd.
Aive poolt teostatud emakakaelavähi kommunikatsiooniprojekt on hinnatud parimaks erasektoris teostatud suhtekorraldusteoks. Innovatsiooniaasta projekt on valitud Baltikumi parimaks avaliku sektori PR projektiks.

Kl 12.30 -12.45 kohvipaus

Kl 12.45 -15.45 „Trükimeedia tööpõhimõtted Meditsiiniuudiste ja/või Äripäeva näitel“

• Ajalehe tööpõhimõtted
• Kuidas infost sünnib artikkel?
• Huvitavaid näiteid meedia igapäevasest tööpraktikast

Loengu läbiviijaks on suurte kogemustega ajakirjanik – Meditsiiniuudiste peatoimetaja Kadi Heinsalu

Töötab Äripäevas 1992. aasta jaanuarist, alguses keeletoimetajana, siis 1993. aastast reporterina ja 2000. aastast uudistetoimetajana. Olnud 1996, 1997 ja 1998 aastatel Bonnieri ajakirjandusauhinna nominent lugudega autoliisingust ja riigiametnike hüvedest ning preemiatest. Äripäeva Kirjastuse almanahhi “10 aastat Eesti majandust” (1999) üks koostaja. Tegutseb Äripäeva Reporterikooli juhatajana. 2006. aasta alguses jõudis tema eelmisel aastal kirjutatud uudis notariaegadega hangeldamisest ajakirjanduskonkursil uudiste kategoorias kolme esimese sekka. Alates 6. novembrist töötab Kadi taas ajakirjanikuna. 2007. aastal sai Bonnieri preemia loo eest “Arco Vara küsib korteriostjatelt raha juurde.”Alates 01. detsember 2007 on Meditsiiniuudiste peatoimetaja

Kõik osalejad saavad endale peale koolitust jaotusmaterjali loengus läbitud põhitõdedega.

Koostas:
LH Concept
www.lhconcept.ee
3. november 2011

Skip to content